مهریز خبرنگاریزدفردا :دکتر الهام مشاور حقوقی رئیس جمهوردر جمع بسیجیان مهریز  بصیرت را شناخت هدف دشمن تعريف كرد و گفت: همه دشمنان می‌دانند که پایداری ما از اسلام و امام نشات گرفته است و مانيز عقبه خود را حفظ می‌کنیم چرا كه افق نگاه ما امروز جهاني است.
به گزارش خبرنگار یزد فردا در مهريز، غلامحسین الهام در مراسم گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با حضور معاون سیاسی و معاون برنامه ریزی استاندار یزد و جمعی از مسؤولین شهرستان مهریز همراه بود در سخنانی از رشادت رزمندگان اسلام در جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی از مردم مهریز به عنوان شهره ایمان و تدین در کشور یاد کرد و گفت: استان یزد بزرگانی همچون سید کاظم یزدی را در دامن خود پرورش داده است که مظهر بصیرت بوده‌اند.
وی گفت: دفاع مقدس یک قطعه عظیم تاریخی نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیاست و اراده و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس نشان از اطاعت کامل از رهبر عظیم الشان بود، وقتی مردم ما شعار “جنگ جنگ تا پیرزوی” را سر می‌دادند امام راحل این شعار را تکمیل کردند و در حقیقت پیروزی رو معنا کردند و گفتند “جنگ جنگ تا پیروزی” هدف ما نیست “جنگ جنگ تا رفع فتنه” هدف ماست و ما نیز باید این مسیر را تا رفع فتنه از عالم دنبال کنیم در واقع امام فرمودند پیروزی واقعی جايي است فتنه نباشد.
الهام تصريح كرد: امام جام زهر را نوشيد و قطعنامه پذیرفته شد، این نقطه، نقطه شکست نبود و نقطه‌ای بود که به اوج بالاتری برسیم، اين نقطع در هر حال نقطه، نقطه شکست و پشیمانی نبود بلكه سرآغاز تحول بزرگی بوده است که تا کنون کشور ما را بیمه کرده است.
مشاور حقوقي رييس جمهور گفت:‌ ما به شعار امام که رفع فتنه بود پایبندیم و این شعار تا رفع فتنه و قطع فتنه چه در عرصه‌های داخلی و چه عرصه خارجی ادامه خواهد داشت ما باید نظام حاکم دنیا را که مدعی است ما اسباب نگرانی جهان هستیم، را بشناسیم.
وي گفت: به نظر من دفاع مقدس به خوبی واقعیت دنیای امروز را نشان داده كه چرا این جنگ اتفاق افتاد؟ نکته‌ی اساسی این است که ما از وقتی شعار اسلام را دادیم و بر اعتقادات خود پافشاری کردیم، این جنگ علیه ما شروع شد، جنگ بين حق و باطلاني که سرزمین ما را مورد هدف قرار داده بودند.
الهام گفت:‌ بايد رفتار جامعه جهانی را در مورد دفاع مقدس مرور کنید تا واقعیت جهان را در مورد دفاع مقدس بدانید! ما هشت قطع نامه در طول هشت سال دفاع مقدس داشتیم اما امروز عده‌اي از همان جبهه فتنه‌گران مدعي‌اند كه ما بخاطر استقلال کشور در زمینه‌های مختلف هزینه‌های زیادی دادیم و دولت بی‌تدبیری‌های زیادی به خرج داده است، خوب وقتی ما از انها میپرسیم چرا؟ می‌گویند در آن دوران ما سه قطع نامه گرفته‌ایم و این یعنی بیکفایتی و هزینه دادن، وقتی من به یکی از اینها گفتم ما در طول جنگ هشت قطع نامه گرفتیم یعنی هر سال یک قطع نامه، نمی‌خواست باور کند.
وي با بيان اينكه اولین قطع‌نامه در 6 روز بعد از جنگ و در شرایطی که برخی از شهرهای ما موشک باران بودند، صادر شد، گفت: اما در نهايت این استقامت‌ها ما را به نقطه قطع‌نامه اخر رساند و این حماسه‌ها باعث شد تا شما یک وجب از خاک را به دشمن ندهید.
الهام گفت:‌ ما هشت سال ایستادگی را به قیمت خون عزیزان زیادی به دست آوردیم و این کشور را حفظ کردیم. آيا اگر این کشور به دست ملی گراها بود، حفظ می‌شد؟ کسانی که می‌گویند شما برای جهان تهدید هستید آیا دفاع از کشور و ناموس تهدید برای جان است؟ امام به صراحت در پایان جنگ اعلام کردند اگر لیبرال‌ها بر این کشور حکومت می‌کردند، یک شبه همه عزت ما پایمال می‌شد. همین‌ها بودند که امام را به جنگ طلبی متهم می‌کردند. همین لیبرال‌ها بودند که بعدها اتحاد دیگری پیدا کردند و اسم اصلاح طلب بر خود گذاشتند و جریان سبز را راه انداختند و هر روز یک پتک بر سر جمهوری مظلوم ما بزنند.
مشاور رييس جمهور تصريح كرد: از یک رزمنده روستایی پرسیدند شما چرا به جبهه آمدید، گفت چون امام گفتند. از او پرسیدند شما امام را دیده‌اي كه گفت روستای ما برق ندارد، این روستايی حتی تصویر امام را ندیده بود ولی به حرفش لبیک گفت. عده‌ای هم که در کنار امام و در اغوش امام بزرگ شدند ولی امام را نشناختند و به او و آرمان‌های اسلامی لگد زدند. امام و امامت را در 16 آذر و در روز عاشورا آتش زدند. خیمه ابا عبدا... را نیز اتش میزدند چون امام راحل ما تفکر و آرمان حسینی داشت.
وی تصریح کرد: ماهیت فرهنگی آمریکا و رهبرانش با آتش زدن تمام ماهیت ما، هویت خود را نشان داد. وقتی امام فرمودند “جنگ جنگ تا رفع فتنه” باید ما تا جایی ادامه دهیم که ظلم جهانی ریشه کن شود و انسان معنای واقعی آزادی را دریابد. هفت سال است که رئیس جمهور کشورمان فحش‌های ایادی دست نشانده داخی را تحمل می‌کند ولی در سازمان ملل به قلب دشمن می‌رود و از صلح و توجه به ولی امر مسلمین صحبت و دفاع می‌کند.
الهام گفت: حرف من متوجه مدعیان داخل و ایادی فتنه است، شما حرف‌هايی که از ملت دفاع می‌کند را موجب سرشکستگی ملت می‌دانید؟ همه می‌دانند که ما در اوج تحریم ماهواره فرستادیم، به فضا به انرژی هسته‌ای دست پیدا کردیم و همه میدانند مردم ما مردمی بسیار آگاه هستند و در میام امواج رنگارنگ کودتا و همه دروغ‌های شما، امام حقیقی را تشخیص دادند.
وي خطاب به اين افراد ادامه داد: شما نگران چه هستنید؟ روزی که شما از عدالت حرف می‌زدید ونگران عدالت بودید همه عوامل خود را بسیج کردید، شما بدانید که نظام میراث خانوادگی کسی نیست و این دم خروس شما از بحث وقف اموال دانشگاه ازاد بیرون زد. اگر نگران عدالت هستید چرا اموال عمومی را که به نام نظام و به نام امام است را گرفتید تا فرهنگ را نهادینه کنید و آموزش را گسترش دهید به یکباره املاک میلیاردی که با کمک مردم جمع شده را اعلام مي‌کنید این املاک موقوفه است و ما به خدا دادیم و هرکس پس بگیرد به جنگ با خدا رفته است. شما به چه عنوانی دانشگاه آزاد را راه اندازی کردید؟ اولین موسسین این بنیاد سران قوا بودند و در آن زمان یکی از سران قوا مقام معظم رهبری بودند كه به هیچ عنوان این املاک را شخصی ندانستند پس چطور شد كه اين املاك شخصي شد؟
الهام تصريح كرد: برای اینکه پول شویی بکنید یکباره اعلام كرديد كه این املاک وقف است، تا کسی سوال نکند این اموال مردم را در فتنه سبز کجا خرج کردید. ما امروز با جرياني كه توسط یک شبکه فساد فکری كه یک سرش به عقبه دشمن بسته است و در سالهای دور توسط صدام اداره مي‌شده و روح پاک جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است،مقابله می‌کنیم.
مشاور حقوقي رييس جمهور تصريح كرد: شما به اسم اصلاحات حاکمیت دوگانه را مطرح می‌کنيد آن وقت همین سرفتنه‌ای که کاندیدای رياست جمهوری بود، رسما به بیگانگان اعلام می‌کند که اگر به حکومت برسد، اولین کاری که انجام مي‌دهد تثبيت جایگاه ولایت است. از جایگاه اصلی ولایت‌ فقیه عبور می‌کنید كه اینها همه تجلیات فتنه است و ما باید امروز در مقابل اینها بایستیم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا